واردات نایلکس سفید دسته دار

شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز وارد کننده نایلکس سفید دسته دار است که از دیرباز در این حوزه مشغول خدمت رسانی به مردم بوده است و بهترین محصولات را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می کند شما مشتریان عزیز جهت خرید می توانید سفارشات خود را در سایت ثبت نمایید تا در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

واردات نایلکس سفید دسته دار

نایلون و نایلکس چه تفاوتی با هم دارند؟

نایلون و نایلکس چه تفاوتی با هم دارند؟

نایلکس ها دارای رنگ بندی مختلفی می باشد و معمولاً افراد بر اساس نیازهای خود اقدام به خرید و انتخاب رنگ مورد نظر می‌کنند ولی اصولا برای مواد خوراکی از نایلکس شفاف سفید رنگ استفاده می شود و این رنگ جزو رنگ های پرطرفدار در بین نایلکس ها است.

نایلکس با نایلون تفاوت هایی دارد کع در این بخش ما به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

مواد تشکیل دهنده نایلکس: نایلکس از مواد اولیه ای مانند پلی اتیلنی سنگین و یا HDPE تهیه می شود، جنس نایلکس تقریبا خشک است که این قضیه باعث می شود با دست زدن به آن صدایی تولید کند.

نایلکس شفافیت نایلون را ندارد و همچنین کمی مات است ولی این ویژگی سبب شده که نایلکس قدرت تحمل وزن های بالا را داشته باشد، در تره بار ها و میوه فروشی ها خیلی از نایلکس استفاده می کنند زیرا به هر میزان هم که وزن محصول بالا باشد نایلکس پاره نمی شود و فقط کش می آید.

مواد تشکیل دهنده نایلون: نایلون از مواد اولیه ای به نام پلی اتیلنی سبک یا LDPE تشکیل شده است، جنس نایلون نرم و انعطاف پذیر است و همچنین ظاهر شفافی دارد. نایلون برای مصارفی مثل تره بار و میوه فروشی ها مناسب نیست ولی می توان برای موارد مصرف این نمونه به لباس فروشی ها، داروخانه و… اشاره کنیم و مورد استفاده قرار دهیم.

عمده فروشی انواع نایلکس سفید دسته دار

عمده فروشی انواع نایلکس سفید دسته دار

قابل ذکر است که عرضه مستقیم انواع نایلکس سفید سبب کاهش قیمت آن برای خریدار می‌گردد بدین ترتیب رضایت مشتریان بیشتر جلب می‌ شود و فرد می تواند با هزینه کمتر تعداد بیشتری نایلکس خریداری کند.

در خرید نایلکس چسب دار به صورت مستقیم، واسطه ها حذف می گردند و این محصول به صورت کاملا مستقیم از تولید کننده به دست مصرف‌کننده می‌ رسد و بدین ترتیب پتو در اسرع وقت و با صرف هزینه و زمان کمتری به بازار عرضه می‌ شود.

با توجه به تغییرات دائمی قیمت ها، نمی توان قیمت دقیقی برای انواع نایلکس در نظر گرفت، ولی شما مشتریان محترم جهت استعلام قیمت نایلکس سفید دسته دار به صورت تقریبی می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید و سپس اقدام به خرید کنید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما