نمایندگی فروش سلفون رولی 20 متری

امروزه برای نگهداری انواع مواد غذایی و دارویی از سلفون ها کمک می گیرتد، سلفون در واقع نام پلاستیکی با انعطاف پذیری بسیار بالا است که مواد غذایی و دارویی را از انواع آلودگی های محیطی حفظ می کند، این محصول در متراژها و اندازه های محتلف و در انواع متفاونی توسط نمایندگی های فروش تولید و در بازار عرضه می شوند، سلفون رولی 20 متری یکی از پرکاربردترین انواع این محصولات است.

نمایندگی فروش سلفون رولی 20 متری

جدیدترین انواع سلفون را بشناسید

جدیدترین انواع سلفون را بشناسید سلفون ها دارای انواع مختلفی هستند که کاربردهای متفاوتی نیز دارند به طور کلی سلفون ها را بر پایه پروپیلن ها می سازند، پروپیلن ها نوعی از مواد پلی اتیلنی هستند که کاربرد زیادی برای تولید انواع پلاستیک و سلفون دارند.

به طور کلی انواع مختلف سلفون حرارتی و سلفون جدید در بازار وجود دارد که می توان بر حسب نیاز خود آن ها را خریداری کرد، یک نوع از سلفون ها که با نام سلفون صدفی شناخته می شوند برای محافظت از مواد غذایی به کار برده می شوند که باید آن ها را در سردخانه ها نگهداری کنند.

یک نوع دیگر از سلفون ها با نام سلفون متالیز شناخته می شوند که از این محصولات برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می کنند که اگر در معرض نور خورشید قرار بگیرند به سرعت فاسد می شوند به عبارت دیگر در تهیه این سلفون ها علاوه بر مواد پلاستیکی از آلومینیوم نیز استفاده شده است تا جلوی اشعه ها و نور را بگیرد تا از فاسد شدن این مواد غذایی جلوگیری کند.

نوع دیگری نیز از انواع سلفون ها وجود دارند که به نام سلفون معمولی یا سلفون نایلون شناخته می شوند از این محصول برای بسته بندی مواد غذایی به صورت کاملا معمولی استفاده می شود تا این مواد را از گزند آلودگی ها در امان نگه دارد.

عرضه مستقیم سلفون رولی 20 متری

عرضه مستقیم سلفون رولی 20 متری عرضه مستقیم سلفون رولی 20 متری از طریق سایت ما انجام می پذیرد ما این محصولات را در اندازه های مختلف و با ویژگی های متفاوتی تولید و در بازار عرضه می کنیم، محصولات ما به شکل رولی هستند به همین دلیل می توان به آسانی و بدون دردسر این سلفون ها را در اندازه دلخواه جدا کرد و بقیه آن را برای مصارف بعدی نگهداری کرد، ضمن این که محصولات ما دارای پرفراژ هستند و به آسانی و با دست نیز از یکدیگر جدا می شوند.

ما انواع مختلف سلفون ها را با رنگ بندی های مختلف تولید می کنیم تا شمت عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را برای مراسمات مختلف خود داشته باشید، حتما همین الان به سایت ما مراجعه نمایید و محصولات خود را با اعتماد به ما خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما