نمایندگی عرضه سلفون درجه یک

سلفون یک روکش پلاستیکی است که به منظور محافظت از بسیاری از کالاها و مواد خوراکی استفاده می شود تا از نفوذ رطوبت نشستن گرد و خاک نور آفتاب و یا ایا حشرات و جانوران موذی محافظت از شوند تلفن انواع مختلف دارد که هر کدام برای بسته بندی مخصوصی مناسب است اگر شما به دنبال تلفن درجه یک می باشید می توانید از سایت های معتبر و یا نمایندگی عرضه سلفون درجه یک اقدام به تهیه و خرید آن نمایید.

نمایندگی عرضه سلفون درجه یک

مشخصات سلفون مات مخملی

مشخصات سلفون مات مخملی امروزه با توجه به افزایش جمعیت و لزوم بسته بندی کالا ها و مواد خوراکی از مرحله تولید تا مرحله‌ای که به دست مصرف کننده برسد، از انواع سلفون ها استفاده می شود. در نتیجه سلفون در زندگی روزمره ما بسیار اهمیت پیدا کرده است.

کالاهای بسته بندی شده با انواع سلفون، دارای درخشندگی و برایت ویژه ای هستند که باعث جذابیت شده و مشتریان را به خرید آنها تشویق می کند. همچنین قیمت پایین و اندک سلفون بسیار مقرون به صرفه بوده و با هزینه اندک می توان آن را تهیه کرده و در بسته بندی مواد از آن استفاده نمود و ظاهری شکیل و زیبا را به کالاها و مواد خوراکی بخشید.

سلفون در انواع مختلف وجود دارد:

  • بسته‌ بندی انواع مواد غذایی و یا خشکبار
  • پلاستیک هایی که دارای لبه چسبدار هستند
  • سلفون های پاکتی که برای بسته های شخصی و یا فروشگاهی استفاده می شوند.
  • روکش‌ های پلاستیکی یک یا چندین بار مصرف
  • روکش و یا کاور انواع سی دی
  • روکش میز ناهار خوری در منازل و یا رستوران‌ها
  • کاور انواع کتاب‌ها ، جزوه ها و یا مجله ها و …

یک نوع سلفون به نام سلفون مات مخملی نیز وجود دارد که برای موارد خاصی به کار می رود . سلفون مات مخملی بیشتر در چاپ کارت های ویزیت مخصوص ، کارتهای دعوت جشن ها و میهمانی ها، لوح های تقدیر و… به کار برده می شود. که می توان گفت یکی از مشخصات سلفون مات مخملی شکیل و لطیف بودن آن می باشد که با دست کشیدن روی آن احساس مخملی و لطیف بودن را می توان لمس کرد.

فروش استثنایی سلفون چسب دار

فروش استثنایی سلفون چسب دار سلفون چسب دار نوعی سلفون است. که ضمن کشیدن آن روی کالاها یا مواد خوراکی حالت چسبناکی را در خود دارد، که این حالت چسبناک مانع ورود هوا گرد و خاک حشرات و… می‌شود. و باعث محافظت آن ماده خوراکی و کالا می‌شود. برخی مواقع تولیدکنندگان این نوع سلفون اقدام به فروش استثنایی آنها می‌کنند. در فروش استثنایی سلفون چسب دار شما عزیزان می توانید با گرفتن تخفیف، آن را با قیمت پایین تر و مناسب تر تهیه کنید و از تخفیف آن بهره مند گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما