مرکز بازرگانی سلفون پشت چسبدار

انواع گوناگون سلفون در بازار داخلی و خارجی وجود دارد که یکی از آنها سلفون پشت چسبدار می باشد. این نوع سلفون بهترین انتخاب برای پوشش سطوح چوبی ام دی اف و غیره و نیز انواع سطوحی است که قصد براق کردن و یا محافظت از آن در برابر خط و خش، لکه و کثیف شدن را دارید. اما صنعت بسته بندی مهمترین مقصد این نوع سلفون است و شما برای شناخت انواع سلفون و بررسی قیمت سلفون پشت چسبدار در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز بازرگانی سلفون پشت چسبدار

سلفون چند نوع دارد؟

سلفون چند نوع دارد؟ برای این که انواع سلفون را بشناسید ابتدا باید بدانید که به لایه های نازک پلاستیکی سلفون گفته می شود که در انواع مختلف ساده، یک طرف چسب یا همان پشت چسب دار، یک لبه چسب دار و یا دو لبه چسب دار تولید و روانه بازار می شود.

از سلفون های لبه چسب دار در صنایع بسته بندی به طور مثال برای بسته بندی انواع خوراکی مثل چیپس و پفک و یا انواع کیک استفاده می شود و از سلفون های پشت چسب دار نیز برای پوشش سطوح کتاب و اقسام کارت ها در چاپ خانه ها، سطوح مشتقات تولیدی ام دی اف و پی وی سی و غیره استفاده می شود.

همچنین در تولید انواع نوشابه، آب معدنی، آشامیدنی و سایر محصولاتی که در بطری بست بندی و عرضه می شوند نیز استفاده می گردد.

مجموعه ما یکی از بزرگترین و بهترین تولید کننده و عرضه کنندگان انواع سلفون درجه یک در انواع آن است که همواره آمادگی خود را جهت عقد قرار داد با کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی اعلام نموده و می نماید.

بررسی قیمت سلفون پشت چسبدار

بررسی قیمت سلفون پشت چسبدار قیمت انواع سلفون بسته به ضخامت، طول، عرض و کیفیت آن متغیر می باشد که شما عزیزان مصرف کننده، صنعتگران، تار و بازرگانان گرامی برای آگاهی و اطلاع از قیمت دقیق آن می بایست از طریق همین وبسایت و با رفتن به یکی از بخش های پشتیبانی، مشاوره، واحد فروش، روابط عمومی و بین الملل و غیره و پس از گرفتن مشاوره از کارشناسان و مشاوران خبره ما در این زمینه؛ نسبت به تکمیل فرم ثبت سفارش اقدام نموده و محصول مورد نظر خود را پس از پرداخت وجه مورد نیاز از طریق درگاه بانکی موجود در سایت دریافت کنید.

همکاران ما در واحد پخش طی مدت زمان ۲۴ ال ۷۲ ساعت محصول خریداری شده شما را در محل و آدرس مورد نظر خودتان به شما تحویل خواهند داد.

لازم به ذکر است برای سفارش دادن نوعی خاص از سلفون، مانند های طرح دار و لیبل ویژه خود باید از ۵ روز قبل واحد فروش ما را مطلع نموده و مقدار و حجم سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما