مرجع فروش عمده سلفون پشت چسب دار

مرجع فروش سلفون پشت چسب دار عمده با بهترین کیفیت و قیمت محصول را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان سراسر کشور می گذارد. سلفون پشت چسب دار برای حفاظت از سطح کالا ها و قطعات مختلف استفاده می شود که یک سمت آن چسب دار و سمت دیگر آن بدون چسب می شود و از مواد پلی اتیلنی تولید شده است و امکان چاپ روی آن وجود دارد و به دو صورت رنگی و شفاف تولید می شود.

مرجع فروش عمده سلفون پشت چسب دار

مشخصات انواع سلفون صدفی

مشخصات انواع سلفون صدفی مشخصات سلفون صدفی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • دارای پایه شیری رنگ می باشد.
  • یک طرف آن صدفی و یک طرف دیگر آن شفاف است.

فیلم های پلی پروپیلنی از پر مصرف ترین و محبوب ترین پلاستیک ها در صنعت بسته بندی می باشند که در حالت وجود عادی شفاف و بی رنگ هستند و با اضافه کردن عناصر مختلفی می توان آن را به شکل های متنوعی تولید کرد به عنوان نمونه اگر فیلم های پلی پروپیلنی یا BOPP مستربچ رنگ شیری داشته باشند به آن سلفون صدفی یا ترس صدفی می گویند.

سلفون صدفی دارای پایه رنگ شیری می باشد و برای بسته بندی محصولات و مواد غذایی مختلفی استفاده می شود که می توان به مواد غذایی نیمه آماده، منجمد و بستنی اشاره کرد این نوع سلفون قابلت چاپ پذیری بالایی دارد سلفون پشت صدفی همان طور که از نامش مشخص است پشت آن صدفی می باشد و روی سطح آن شفاف است برای تولید این نوع سلفون بسته بندی از بهترین مواد اولیه استفاده می شود به همین دلیل قسمت شفاف آن شفافیت بالایی دارد که این باعث می شود تا محصول داخل بسته بندی به خوبی دیده گردد و در سایز های مختلفی مانند سلفون عرض زیاد صدفی و…. تولید می شود.

این نوع سلفون بسته بندی علاوه بر شکل زیبایی که دارد بسیار با استحکام و مقاومت است و به هیچ عنوان دچار پارگی و سوراخ نمی شود و می تواند به خوبی از محصول داخل بسته بندی محافظت کند و همین باعث شده خرید آن بازار داغی پیدا نماید.

بررسی تخصصی قیمت سلفون پشت چسب دار عمده

بررسی تخصصی قیمت سلفون پشت چسب دار عمده بررسی تخصصی قیمت سلفون پشت چسب دار عمده نشان می دهد که تغییرات نرخ ارز و تورم موجب شده قیمت با نوساناتی همراه باشد البته سایز، ضخامت، نوع برند، نوع خرید و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند علاوه بر قیمت در هنگام خرید سلفون پشت چسب دار باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • برای اطمینان از کیفیت محصول به سراغ برند های معتبر وصاحب نام بروید.
  • سایز و ضخامت سلفون پشت چسب دار را با توجه به نوع نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما