مراکز پخش نایلکس 35*25 شفاف

نایلکس 35*25 شفاف از جمله یکی از مهمترین ابزار های خرید و فروش کالا های مختلف است که به جز این سایز در سایز های دیگر از جمله اندازه های کوچک تر یا بزرگ تر نیز به کار برده می شود. از این رو در مراکز پخش نمونه های مختلف نایلکس درجه یک و با کیفیت در مقادیر دلخواه به صورت عمده و کیلویی به مشتریان و صاحبان کسب و کار های کوچک و بزرگ عرضه می شود.

مراکز پخش نایلکس 35*25 شفاف

مشخصات انواع نایلکس درجه یک

مشخصات انواع نایلکس درجه یک نایلکس یکی از پر مصرف ترین ابزار هایی است که انسان ها برای حمل و نقل کالا های مورد نیاز خود در اندازه های مختلف از آن استفاده می کنند. این مواد از چه ترکیباتی ساخته شده اند و چه مشخصاتی دارند؟ نایلکس ها به طور عمده از ماده اولیه ای به نام اچ دی پی ای یا همان پلی اتیلن سنگین شکل گرفته اند که ترکیب این مواد به آن ظاهری خشک می دهد و سبب آن می شود در زمان استفاده صدای خش خش از آن ایجاد شود، از جمله مشخصات کلی انواع نایلکس ها عبارتند از:

  • در ترکیب آنها پلی اتیلن سنگین به میزان هشتاد درصد و مابقی پلی اتیلن سبک وجود دارد.
  • پلی اتیلن ماده ای است که از مشتقات و فرآورده های نفتی به دست می آید و بنابراین منابع نفتی ماده اولیه شکل گیری این محصولات را به خود اختصاص می دهند.
  • وجود پلی اتیلن سنگین سبب می شود تا نایلکس ها مات بوده و شفاف نباشند.
  • وجود مواد پلی اتیلنی و نفتی در نایلکس ها سبب آن شده است که مقاومت و استحکام بالایی داشته و برای حمل مواد با اوزان مختلف مناسب باشند. به عنوان مثال انواع میوه و تره بار را به راحتی می توان با نایلکس هایی در سایز های مختلف بنا به میزان میوه خریداری شده حمل کرد.
  • از دیگر مشخصات نایلکس همان طور که اشاره شد قابلیت تولید آن در اندازه های مختلف است. از این در میان انواع نایلکس شفاف رنگی یا مات می توان سایز های مختلف آن را مشاهده کرد.

قیمت باورنکردنی نایلکس 35*25 شفاف

قیمت باورنکردنی نایلکس 35*25 شفاف ماده اولیه تشکیل دهنده نایلکس را فرآورده های نفتی تشکیل می دهند. این محصولات به طور عمده برای حمل و نقل و جابه جایی مواد مختلف در کسب و کار های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند، یکی از مشخصات نایلکس ها وجود سایز های مختلف از جمله سایز 25*35 است که از پر مصرف ترین آنها به شمار می رود. قیمت این محصولات در صورت خرید یک جا و عمده به طور باورنکردنی با قیمت خرید آن به صورت جزئی متفاوت بوده و تفاوت قابل ملاحظه ای دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما