قیمت فروش پلاستیک دسته دار رنگی

پلاستیک دسته دار یکی از ملزومات هر فردی پس از انجام خرید های او به شمار می‌ رود. پلاستیک های دسته دار موجود در فروشگاه ‌های زنجیره‌ ای، بازارها، سوپرمارکت ها و غرفه های نمایشگاه ها معمولاً در انواع و اقسام مختلفی از حیث رنگ بندی، سایز، طراحی و داشتن یا نداشتن لوگوی شرکت مورد نظر بر روی آن با یکدیگر متفاوت می باشند. در این مطلب قصد داریم پیرامون پلاستیک دسته دار رنگی، پلاستیک دسته دار فروشگاهی و پلاستیک دسته دار فانتزی صحبت کنیم.

قیمت فروش پلاستیک دسته دار رنگی

راهنمای خرید پلاستیک دسته دار برای فروشگاه

راهنمای خرید پلاستیک دسته دار برای فروشگاه

پلاستیک های دسته دار برای فروشگاه ها معمولاً با لوگوی فروشگاه و به سفارش مدیریت فروشگاه به تعداد بسیار بالا و به صورت عمده تهیه و برای فروشگاه خریداری می ‌شوند. این پلاستیک ها بسته به سلیقه و نظر مدیریت فروشگاه و بسته به میزان فروشی که فروشگاه مورد نظر در هر روز و هر ماه دارد در سایزهای مختلف نیز تولید می گردند و در اختیار فروشگاه قرار می گیرند.

این پلاستیک ها معمولاً از حیث فیزیکی و ظاهر آن می توانند به دو دسته کلی رنگی و شفاف طبقه ‌بندی شوند. برخی از پلاستیک های مخصوص فروشگاه و سوپر مارکت ها معمولاً پلاستیک هایی با یک دسته رکابی هستند و برخی دیگر صرفاً یک حلقه در وسط دارند. این پلاستیک‌ ها ممکن است رنگی و در رنگ های سبز، صورتی، مشکی، لیمویی و همچنین آبی تولید شوند و یا این که به صورت سفید و یا شفاف مثل پلاستیک فریزر باشند.

جهت تهیه پلاستیک دسته دار برای فروشگاه لازم است به چند نکته توجه شود. اولین نکته میزان فروش فروشگاه و توجه به محصولاتی است که در فروشگاه قرار دارد. در واقع، هر چقدر محصولات فروشگاه بزرگ تر باشد، ضخامت و اندازه پلاستیک به همان نسبت بزرگ تر می‌ شود. لذا لازم است برای محصولات مختلف طیف وسیعی از پلاستیک های متفاوت در نظر گرفته شود.

نکته دیگری که باید مورد توجه واقع شود لوگوی فروشگاه می‌باشد که معمولاً و در غالب موارد روی بدنه پلاستیک با آرم فروشگاه درج می شود. نکته سوم میزان شفافیت و رنگ آن می‌ باشد که در فروشگاه های زنجیره ای معمولاً بدنه پلاستیک سفید است و آرم فروشگاه مورد نظر یا فروشنده به رنگ های قرمز، آبی یا سبز بر روی بدنه سفید پلاستیک حک می شود.

عرضه کنندگان پلاستیک دسته دار رنگی

عرضه کنندگان پلاستیک دسته دار رنگی

عرضه کننده پلاستیک های دسته دار رنگی که مناسب مغازه ها، فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها و امثال آن می باشند معمولاً آن فروشگاه ها و مراکز پلاستیک فروشی هستند که به توزیع و عرضه این محصولات به صورت عمده و در بسته بندی های چند صد تایی مبادرت می ورزند. این مراکز محصولات پلاستیکی خود را اعم از پلاستیک های دسته دار رنگی و شفاف به صورت بسته بندی های ۲۰۰ عددی، ۳۰۰ عددی، ۵۰۰ عددی و حتی ۱۰۰۰ عددی در اختیار مراکزی که به آن نیاز دارند قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما