قیمت فروش سلفون رولی استرچ

یکی از بهترین محصولات پلاستیکی که تاکنون تولید شده و استفاده از آن نقش بسیار مهم و موثری در حفظ کیفیت مواد غذایی ایفا می نماید سلفون می باشد که دارای انواع و اقسام نمونه های مختلفی است که یکی از بهترین نوع آنها سلفون رولی استرچ و کیسه زباله بسته ای است، این محصول که با قیمتی بسیار ارزان و مناسب در بازار کشورمان ارائه می شود، در واقع یک نوع محافظ کاملاً بهداشتی برای مواد غذایی به شمار می رود و میزان ماندگاری آنها را افزایش می دهد.

قیمت فروش سلفون رولی استرچ

مشخصات سلفون رولی استرچ درجه یک

مشخصات سلفون رولی استرچ درجه یک سلفون ها انواع و اقسام مختلفی دارند و یکی از عالی ترین نوع آنها که از بازار فروش بسیار خوبی نیز برخوردار است، سلفون رولی استرچ و کیسه زباله سه رول پیلگون می باشد؛ این محصول نسبت به سایر نمونه های سلفون نازک تر بوده و حالت کشسانی بالایی دارد و می توان از آن برای بسته بندی نمودن انواع مواد غذایی از جمله گوشت، مرغ، ماهی، انواع میوه ها و شیرینی ها استفاده نمود.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین ویژگی ها و مشخصات سلفون رولی استرچ درجه یک اشاره می کنیم:

  • برای تولید این سلفون تمامی موارد بهداشتی رعایت شده است و این محصول از تمامی استانداردهای جهانی برخوردار می باشد و به همین سبب می توان با خیال راحت از آن برای نگهداری انواع مواد غذایی استفاده نمود و از کارایی آن برخوردار شد.
  • این سلفون دارای قدرت چسبندگی بالایی می باشد.
  • اگر شما از این سلفون برای نگهداری مواد غذایی خود استفاده کنید، مشاهده خواهید کرد که از یخ زدگی، تبخیر و تعرق مواد غذایی جلوگیری به عمل می آورد.
  • استفاده از این سلفون موجب می شود که هیچ نوع ذرات گرد و غبار، آلودگی های میکروبی و … نتواند به درون بسته بندی نفوذ کند و به همین سبب میزان ماندگاری و دوام غذاها را افزایش می دهد.
  • این نوع سلفون از قدرت کشسانی بالایی برخوردار بوده و همین امر بر دوام و استحکام آن افزوده است.

تولیدکنندگان داخلی سلفون رولی استرچ

تولیدکنندگان داخلی سلفون رولی استرچ اگر بخواهیم به یکی از پرکاربردترین نایلون هایی که در جهان تولید می شوند اشاره کنیم، مسلماً از سلفون نام خواهیم برد که در واقع یک نوع روکش و کاور پلاستیکی می باشد که بیشترین میزان استفاده از آن در صنایع غذایی می باشد، در کشورمان ایران مراکز معتبری وجود دارند که به عنوان تولیدکنندگان انواع سلفون به فعالیت مشغول بوده و با استفاده از مواد اولیه کاملاً بهداشتی و استاندارد اقدام به تولید این محصول نموده و آن را در اختیار مشتریان قرار می دهند، یکی از بهترین نوع این سلفون ها که در این کارخانجات به صورت انبوه تولید می شوند سلفون فود گرید و سلفون رولی استرج است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما