فروش کلی پلاستیک دسته دار تبلیغاتی

فروش کلی پلاستیک دسته دار تبلیغاتی به منظور تبلیغ برند شرکت تجاری و یا محصول مورد نظر شما در حجم های بالا و عمده با قیمت های مناسب انجام می پذیرد. ایجاد لوگوهای شرکت ها و برندهای تجاری بر روی انواع پاکت های تبلیغاتی می تواند موجب جذب مشتری ها به کسب و کار و تجارت شما بشود. در ادامه سعی کرده ایم در مورد پلاستیک های دسته دار و کیفیت و جنس متنوع آنها توضیحات بیشتری را برای شما ارائه دهیم.

فروش کلی پلاستیک دسته دار تبلیغاتی

درباره پلاستیک دسته دار چه می دانید؟

درباره پلاستیک دسته دار چه می دانید؟ پلاستیک دسته دار عمدتاً از جنس بسیار مقاومی ساخته شده است و قابلیت چاپ و اجرای انواع بنر ها و لوگو ها بر روی آن وجود دارد. این پلاستیک ها در رنگ های متنوعی تولید و به بازار فروش عرضه می‌شوند. اگر بخواهیم در مورد ویژگی ها و خصوصیات این نوع پلاستیک ها صحبت کنیم به مواردی از قبیل نکات زیر می توان اشاره نمود؛

  • اغلب پلاستیک های دسته دار قابلیت تحمل وزن بسیار زیادی را دارا می باشند به این صورت که اگر پلاستیک سایز کوچک باشد می‌تواند حداقل دو کیلوگرم وزن را تحمل کند و به همین ترتیب هر چقدر که سایت با اندازه پلاستیک بزرگ‌تر شود قابلیت حمل بار آن نیز بالاتر می رود.
  • بهتر است بدانید که هر چقدر این پلاستیک ها مقاوم تر باشند و قابلیت حمل بار بالاتری داشته باشند مدت زمان طولانی ترین مورد استفاده قرار می‌گیرند و برند و تبلیغ تجاری شما مدت زمان بیشتری در معرض دید افراد قرار می‌گیرد.
  • از طرفی هر چقدر که این پلاستیک ها دوام بیشتری داشته باشند افراد برای حمل بسیاری از وسایل خود در سطح شهر نیز از این پلاستیک ها استفاده می کند به خصوص اگر پلاستیک لاکچری باشد و ظاهر زیبا و شیکی نیز داشته باشد.
  • انواع پلاستیک رنگی و لاکچری باعث می شوند که افراد مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کرده و آنها را در سطح جامعه بچرخانند. به همین دلیل تبلیغ شما مدت زمان بیشتری در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت.

واردات پلاستیک دسته دار تبلیغاتی

واردات پلاستیک دسته دار تبلیغاتی پلاستیکهای دسته‌دار تبلیغاتی هم در داخل کشور ساخته می‌شوند و هم از خارج کشور به صورت وارداتی به بازارهای داخلی عرضه می‌شوند بهتر است بدانید که پلاستیک هایی که در داخل کشور ساخته می شوند پاسخگویی حجم نیاز بازار نبوده و واحدهای توزیع کننده محصول مجبور به وارد کردن انواع با کیفیت محصولات خارجی نیز می باشند.

ما نیز به عنوان یکی از فروشندگان این محصول اقدام به توزیع مستقیم و بدون واسطه انواع پلاستیکهای بسیار با کیفیت لاکچری و شیک نموده ایم. شما می توانید از کاتالوگ محصولات ما دیدن نموده و پس از انتخاب پلاستیک مورد نظر خود نسبت به ثبت سفارش و خرید آن اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما