فروش پلاستیک دسته دار به صورت کیلویی

نوع دیگری از پلاستیک وجود دارد که پلاستیک دسته دار نام دارد و در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. هیچ کس نمی تواند پلاستیک را با دسته دیده باشد. پلاستیک دسته دار کیلویی هم در سبزی فروشی ها و هم در فروشگاه ها رایج است. این محصولات در رنگ های متنوعی عرضه می شوند. همانطور که اطلاع دارید از کیسه های پلاستیکی در مراکز خرید بیشتر از دو نوع دیگر آن یعنی پلاستیک پارچه ای و کاغذی استفاده می شود.

فروش پلاستیک دسته دار به صورت کیلویی

راهنمای خرید انواع پلاستیک دسته دار

راهنمای خرید انواع پلاستیک دسته دار به طور کلی سه نوع پلاستیک دسته دار وجود دارد که عبارتند از:

  • پلاستیک دسته دار موزی (دسته تقویت کننده) به مدل هایی که دسته پلاستیکی در آن کار تعبیه شده باشد ، دسته موز گفته می شود و به دلیل طراحی زیبا و جذاب ، برای مشاغلی که ظاهر دسته پلاستیکی مهم است، انتخاب خوبی است. در مورد دسته تقویت کننده ، برای افزایش مقاومت ، قطعه پلاستیکی ضخیمی در قسمت دسته حفاری می شود تا دسته پلاستیکی بتواند وزن بیشتری را تحمل کند.
  • پلاستیک دسته دار پلاستیک های درجه یک مانند دسته های موز برای مشاغلی هستند که ظاهر پلاستیک در آنها مهم است و در خارج دارای یک دسته سوراخ دار است که حمل و نقل آن بسیار آسان تر از دسته های موز است.
  • رکاب پلاستیک دسته دار رکابی به دلیل ارگونومی خاص این نوع و ترکیب دسته با بدنه پلاستیکی ، این مدل توانایی تحمل وزن های بالا را دارد و بیشتر با مواد اولیه نایلکس تولید می شود و در مشاغلی مانند تره بار، فروشگاه های مواد غذایی و این دسته از موارد استفاده می شود.

عرضه انواع پلاستیک دسته دار کیلویی

عرضه انواع پلاستیک دسته دار کیلویی پلاستیک دسته دار یکی از پرمصرف ترین و پرمصرف ترین محصولات در کلیه فروشگاه های مواد غذایی، پوشاک و مزارع میوه و سبزیجات است و کارخانه های تولید کننده این محصول روزانه مقادیر زیادی نایلون و انبه تولید می کنند که به بازارهای مصرف ارسال می شود. در این میان شرکت های زیادی وجود دارند که انواع پلاستیک دستی را در شهرهای مختلف توزیع و توزیع می کنند و به بنکدار معروف هستند .

پس از خرید عمده انواع پلاستیک دسته دار ، آن را در فروشگاه های یکبار مصرف و مراکز فروش توزیع می کنند. در بسیاری از شهرها بازار دسته های پلاستیکی و دسته های نایلونی وجود دارد. یکی از روش های خرید و فروش انواع نایلون های دستی با قیمت عمده، استفاده از این بازارها است. البته در خرید و فروش عمده و خرید از مراکز معتبر باید بسیار مراقب باشید.

فروش پلاستیک دسته دار در سراسر کشور انجام میشود و در شهرهای مختلف ایران بازارها برای خرید و فروش پلاستیک دسته دار، نایلون و نایلکس فعال هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما