فروش عمده نایلکس طرح دار

نایلکس‌ها در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شوند و از ملزوماتی هستند که دارای کاربردهای متعددی هستند. این پاکت‌ها برای نگهداری، حمل و نقل و جابجایی انواع مختلف محصولات از پوشاک و البسه گرفته تا مواد غذایی و میوه استفاده می‌شوند. انواع مختلفی از نایلکس ساده و طرح دار در بازار وجود دارد و متقاضیان خرید با توجه به نیاز می‌توانند محصولی مناسب را تهیه کنند. فروش عمده این ملزومات در بازار پخش مستقیم، امکان خریدی مقرون به صرفه را ایجاد کرده است.

فروش عمده نایلکس طرح دار

معرفی جامع انواع نایلکس

معرفی جامع انواع نایلکس

انواع نایلکس با استفاده از مواد اولیه مرغوب مانند پلی اتیلن سبک و سنگین تولید و طراحی می‌شوند. در خطوط تولید این پاکت‌های خرید، از دستگاه‌های صنعتی پیشرفته استفاده می‌شود و این محصول همگام با فناوری روز دنیا تولید و طراحی می‌شود. با توجه به کارکردهای مختلف نایلون و نایلکس این محصولات در ابعاد و طرح‌های متنوع طراحی می‌شوند و با توجه به مقاومت فیزیکی و سطح کیفی در موارد مختلف استفاده می‌شود.

مهمترین انواع نایلکس عبارت است از:

  • نایلکس رکابی
  • نایلکس طرح دار و ساده
  • نایلکس فریزری ساده و لبه چسب دار
  • نایلکس دسته زنبیلی و دسته موزی
  • نایلکس زباله

انواع این نایلکس‌ها با توجه به نوع موادی که در تولید آنها استفاده شده سطح مقاومت و ضخامت گوناگونی دارند. بعضی از محصولات از مواد نو و برخی از مواد کهنه تهیه شده است و به همین دلیل لازم است در زمان خرید این کیسه‌های خرید به دقت محصول را از حیث ظاهری بررسی نمود. نایلکس‌های طرح دار در دهه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. چون علاوه بر کاربرد اولیه، نوعی تبلیغات ارزان برای مشاغل و خدمات به شمار می‌روند و چاپ ارزان آنها، برای صاحبان مشاغل تجاری مقرون به صرفه است.

نایلون‌ها و نایلکس‌های دسته دار در انواع گوناگون تقویت شده و ساده عرضه می‌شوند و مقاومت فشاری و کششی دسته نایلکس با توجه به نوع دسته متفاوت است. برای حمل و جابجایی محصولات سنگین نایلکس دسته زنبیلی و موزی تقویت شده بهترین انتخاب هستند.

بررسی تخصصی قیمت نایلکس

بررسی تخصصی قیمت نایلکس

قیمت انواع نایلکس در بازار بسته به فاکتورهای مختلف تعیین می‌شود. نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید محصول، میزان تولید سالانه نایلکس در کشور، فراوانی و قیمت مواد اولیه، حجم صادرات و حجم تقاضا در بازار و حجم خرید به صورت انبوه یا جزئی اهم مواردی هستند که در تعیین قیمت این محصول موثر هستند.

در کنار این متغیرها، یکی از مهمترین عوامل نوسان قیمت انواع نایلون و نایلکس، نوع ارائه محصول است. بازارهای عرضه بدون واسطه به دلیل ارتباط مستقیم با برندهای مطرح تولیدکننده نایلکس در کشور، این محصول را با سطح کیفی منحصر به فرد و قیمت مناسب و اقتصادی ارائه می‌کنند و این امکان را برای خریداران عمده مهیا نموده‌اند تا با صرف کمترین زمان و هزینه، بهترین محصولات را تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما