فروش عمده سلفون رولی حرارتی صنعتی

فروش سلفون رولی حرارتی عمده صنعتی به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است چون عرضه کنندگان با این روش می توانند تعداد مشتریان خود را از سراسر کشور افزایش دهند و بازار این نوع محصول را به قبضه خود در آورند.

سلفون رولی حرارتی لایه نازک پلاستیکی و شفاف می باشد که برای بسته بندی و نو نگاه داشتن مواد بهداشتی، مواد غذایی، ظروف خانگی، پوشاک و…. استفاده می شود که به سلفون حرارتی BOPP هم می گویند.

فروش عمده سلفون رولی حرارتی صنعتی

درباره سلفون رولی حرارتی بیشتر بدانید

درباره سلفون رولی حرارتی بیشتر بدانید سلفون رولی حرارتی نوعی پلاستیک جمع شونده می باشد که در اثر حرارت و افزایش دما قابلیت شکل پذیری دارد و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد در صنعت بسته بندی کاربرد فراوانی پیدا کرده است سلفون حرارتی در انواع مختلفی وجود دارد یک نوع این سلفون بر پایه PVC می باشد و در مقایسه با دیگر سلفون ها روشن تر و خشک تر است و در بسته بندی لوازم الکترونیکی، ظرف های کوچک و بطری کاربرد دارد و در دمای 20 درجه جمع می شود.

نوع دیگر بر پایه پلی اولفین یا POF می باشد که نسبت به سلفون حرارتی PVC حالت کشسان تر و نرم تری دارد یکی دیگر از نمونه های سلفون حرارتی پلی اتیلن کراسلینک می باشد و هنگامی که محکم و با استحکام بودن بسته بندی اهمیت دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

ارائه بهترین انواع سلفون رولی حرارتی عمده

ارائه بهترین انواع سلفون رولی حرارتی عمده ارائه بهترین انواع سلفون رولی حرارتی عمده به صورت اینترنتی توسط تولید کنندگان و عمده فروشان مختلفی انجام می شود که این باعث گردیده تمام مشتریان عمده این نوع محصول از سراسر کشور بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند علاوه بر این مزیت های فراوان سلفون حرارتی باعث شده ارائه آن بازار داغی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در مقابل دما مقاومت بالایی دارد و پاره نمی شود بلکه در هنگام برخورد با حرارت جمع می شود و راحت تر به دور محصول بسته بندی می پیچد و آن را بسته بندی می کند.
  • مانع از نفوذ هوا به داخل بسته بندی محصول می شود و آن را کاملا وکیوم می کند.
  • کیفیت و استحکام بالایی دارد به همین دلیل مانع از آسیب دیدن محصول بسته بندی شده می شود.
  • به خوبی از محصول بسته بندی شده محافظت می کند.
  • در انواع مختلف و با ضخامت های نازک و ضخیم تولید می شود و همین باعث شده خرید سلفون صنعتی و سلفون بسته بندی افزایش یابد.
  • تمام استاندارد های بین الملللی در ساخت آن رعایت شده و کاملا بهداشتی است.
  • امکان چاپ هم روی آن وجود دارد به همین دلیل برای بسته بندی محصولات مختلفی استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما