فروش انواع سلفون رولی

سلفون رولی برای بسته بندی انواع مواد و محصولات با هدف حفظ هر چه بیشتر کیفیت آنها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات از نظر ضخامت، متراژ و درجه کیفی انواع مختلفی دارند که باید متناسب با نوع نیاز، نمونه مناسب انتخاب و خریداری شود. با توجه به تنوع تولید سلفون ها در این مقاله به معرفی مدل های مناسب برای اسباب کشی و قیمت فروش عمده آنها می پردازیم.

فروش انواع سلفون رولی

چه سلفونی برای اسباب کشی مناسب است؟

چه سلفونی برای اسباب کشی مناسب است؟ سلفون ها فرآورده های به دست آمد از مواد پلی اتیلن بسیار مقاوم هستند که طی فرآیند دمیده شدن فیلمی تولید و به صورت رولی عرضه می شوند. نمونه های رولی از نظر ضخامت و میزان کشسانی انواع مختلفی دارند. نمونه های بسیار نازک و شفاف عمدتاً برای بسته بندی مواد غذایی و انواع شیرینجات کابرد گسترده ای دارند.

در مقابل برخی انواع سلفونی رولی که به آنها استرچ رب نیز می گویند برای جابجایی و اسباب کشی لوازم خانه به کار برده می شوند. ضخامت زیاد با ایجاد یک لایه حفاظتی، ضربات احتمالی ناشی از جابجایی وسایل را به راحتی دفع می کنند.

به عنوان مثال برای جلوگیری از ایجاد آسیب یا پارگی به سرویس مبلمان به راحتی می توانید یک یا چند لایه پوششی سلفون ضخیم به دور مبل بکشید. برای انواع ظروف شیشه ای و فلزی آشپزخانه نیز استفاده از این سلفون ها امری راحت و در عین حال آسان و بدون هزینه است.

نکته مهم در مورد سلفون یکرو اسباب کشی قابلیت چسبندگی آنها است. این ویژگی سبب می شود تا لایه پلاستیکی سلفون به وسیله مورد نظر چسبیده و از ایجاد هرگونه خش یا فرو رفتگی در هنگام ضربه روی آن جلوگیری کند.

عرضه انواع سلفون رولی

عرضه انواع سلفون رولی امروزه انواع سلفون رولی به صورت شفاف و رنگی در متراژهای مختلف به بازار عرضه می شوند. نمونه های 500 متری برای شرکت های بسته بندی و مراکز عرضه سرویس های مبلمان از نظر قیمت و صرفه جویی در هزینه ها بهترین گزینه هستند.

برخی شرکت ها به صورت سفارشی اقدام به خرید سلفون هایی با ثبت لوگو و برچسب های مورد نظر خود می کنند. این مدل سلفون ها اغلب بی رنگ و دارای لوگو سفارشی هستند که قیمتی بالاتر نسبت به مدل های ساده دارند.

خریداران عمده برای تهیه انواع سلفون سرچسب دار و نمونه های ساده با قیمت رقابتی می توانند ضمن شناخت برندهای تولیدی از نمایندگان فروش مستقیم اقدام به ثبت سفارش و خرید کنند.

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید این محصولات و نوسان قیمت ها، نمایندگان عرضه این مرکز به عنوان بزرگترین بازار پخش انواع سلفون و پلاستیک آماده تامین این محصولات با قیمت کارخانه تولیدی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما