فروشندگان عمده نایلکس 35*25 شفاف

نایلکس یکی از محصولات نایلونی یک بار مصرف می باشد که در زندگی امروزه ما بسیار کاربرد دارد. و در اندازه ها و ابعاد گونا گون تولید می شود. و در انواع بی دسته و دسته دار و شفاف و رنگی و همچنین نازک یا ضخیم در بازار وجود دارد. و کاربرد اصلی نایلکس برای حمل بار می باشد و نایلکس 35*25 شفاف یکی از انواع پر مصرف نایلکس در فروشگا ه ها و میوه فروشی ها می باشد.

فروشندگان عمده نایلکس 35*25 شفاف

بررسی کارایی نایلکس سایز 35*25

بررسی کارایی نایلکس سایز 35*25 نایلکس ها کیسه هایی هستند که نازک می باشند و شفافیت کمتری دارند نسبت به نایلون ها و بسیار مناسب حمل بار های سنگین می باشند چون دارای کشش بالایی می باشند. و اگر باری بیشتر از ظرفیت نایلکس درون آن قرار گیرد به راحتی پاره نمی شود. نایلکس ها در وزن های یک کیلویی ، دو کیلویی، سه کیلویی و پنج کیلویی و همچنین وزن های بالاتر تولید می شوند. و نایلکس های شفاف و درجه یک بیشتر برای حمل مواد غذایی و میوه مورد استفاده قرار می گیرند. و همچنین این نوع نایلکس به دلیل قیمت مناسب تر نسبت به مدل های دیگر آن در فروشگاهای پوشاک هم کاربرد دارد.

محصولات زیادی با جنس نایلکس تولید می شوند از جمله:

  • سفره یک بار مصرف
  • کیسه زباله رولی
  • نایلکس های فروشگاهی
  • کیسه فریزر
  • نایلکس چاپی رکابی
  • دستکش پلاستیکی
  • نایلون های اتو شویی

نایلکس ها در درجه های مختلف از لحاظ کیفیت دسته بندی می شوند. و یکی از بهترین نایلکس ها از نظر کیفیت نایلکس درجه یک می باشد. و کیفیت نایلکس ها به دو عامل بستگی دارد. که عبارتند از:

  • اول کیفیت دوخت این محصول می باشد به دلیل این که این نایلکس ها باید وزن زیادی را در حمل بار تحمل کنند دوخت انتهای نایلکس ها مهم است و اگر کیفیت نداشته باشد به راحتی پاره می شود.
  • دوم شفافیت و استحکام نایلکس می باشد که به مواد اولیه ای که در تولید نایلکس استفاده می شود بستگی دارد. هرچه میزان ناخالصی در مواد اولیه آن بیشتر باشد کیفیت محصول پایین آمده و مقاومتی در موقع استفاده کردن ندارد و پاره می شود.

نایلکس شفاف رنگی که در رنگ های متنوع و سایز های مختلف تولید می شوند بیشتر کاربردشان تبلیغاتی می باشد و سفارشی نیز هستند.

آشنایی با عرضه کنندگان نایلکس 35*25 شفاف

آشنایی با عرضه کنندگان نایلکس 35*25 شفاف نایلکس ها در بازار به صورت عمده و جزئی وجود دارند و عرضه کنندگان این محصول آن را با کیفیت های متفاوت وسایزهای مختلف در اختیار خریداران قرار می دهند. و قیمت نایلکس ها با توجه به درجه بندی آن ها متغییر می باشد. نایلکس های شفاف و نازک قیمت پایین تری در بازار دارا می باشند و مناسب فروشگا ها و میوه فروشی های سراسر کشور می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما