صادرات انواع سلفون پشت چسبدار

سلفون پشت چسبدار شفاف، رنگی و چاپدار است و در ابعاد دلخواه تولید می شود و دارای قدرت چسبندگی بالا است. بدون برجای گذاشتن اثر و لکه چسب برای پوشش دهی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد.صادرات انواع سلفون پشت چسبدار هم با توجه به روش عرضه این محصولات صورت می گیرد.

صادرات انواع سلفون پشت چسبدار

استفاده از سلفون برای رومیزی

استفاده از سلفون برای رومیزی میزهای نهار خوری خود را با پلاستیک سلفون درجه یک بپوشانید تا تمیز کردن آن راحت‌تر باشد. این پلاستیک به راحتی بلند شده، مواد ریخته شده را روی خود نگه داشته و در نتیجه کمتر مجبور هستید آشپزخانه را بسابید و تمیز کنید.

از همین حربه می‌توانید برای پوشاندن روی کابینت‌های بالای آشپزخانه استفاده کنید و هر چند ماه یکبار سلفون روی آن را با یک لایه جدید عوض کنید.

در رستوران ها و یا مراکز تهیه غذاها می توانید برای میزهایی که مشتریان برای صرف غذا استفاده می کنند از چند لایه سلفون روی میز استفاده کنید تا حجم کار شما و پرسنل شما کمتر شود. البته جدا از محافظتی که از سطح روی میز می شود کمکی هم به تمیز بودن می کند.

در این صورت مشتری از عملکرد شما رضایت خواهد داشت. اما علی رغم کارایی بسیار خوب سلفون ها گاها مشکلاتی هم نظیر پوشاندن سطح میزها را هم به همراه خواهند داشت، زود پاره می شوند و نازک هست اما فوق العاده مورد تایید مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

می توانید از دستگاه سلفون کش رومیزی استفاده کنید در صورت مشکلات نامبرده کاهش پیدا می کند. دستگاه های سلفون کش رومیزی را تقریبا در تمامی سطوحی که نیاز به استفاده از سلفون هست بکار می رود.

سلفون استرچ با توجه به شفافیت بیشتری که نسبت به پلاستیک ها دارند. کارایی بیشتری دارند. سلفون و دستگاه سلفون کش در صنعت صنایع غذایی هم کاربرد زیادی دارند. قیمت سلفون کش های دستی بسته به کیفیت و عملکردشان کاملا متفاوت می باشد.

فروش ویژه سلفون پشت چسبدار

فروش ویژه سلفون پشت چسبدار عرضه کنندگان محصولات سلفون پشت چسبدار با کمک تبلیغات رسانه ای و شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی مشتریان خود را افزایش می دهند.

عرضه کنندگان چند چیز متفاوت و خلاقانه ای مانند ویدیوهای جالب و طرز استفاده از سلفون ها را در مرکز فروش خود ارائه می کنند تا اطمینان خاطر مشتریان را در افزایش خرید خود بیشتر تشویق کنند.

گرفتن یک سری عکس جالب از نحوه کار با سلفون های پشت چسب دار یا شعارهای خلاقانه در مورد استفاده از محصولات سلفون قادر است به مشتریان کمک کند محصول شما را به سادگی خریداری کنند

می‌توانید از تریک های بازاریابی استفاده نمایید که منظورشان جلب توجه مشتریان به محصول مورد نظر می باشد . شما می‌توانید به آن‌ها نمونه‌هایی از محصول سلففون تخفیف‌هایی به هنگام خرید هم بدهید. بعد از آن، می‌توانید از مشتریان سوال کنید که کدام نمونه از محصول را دوست داشتند، تا چه اندازه از محصول رضایت دارند، و خواستار چه تغییراتی در محصول می باشند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما