شرکت عرضه کیسه فریزر رولی

شرکت عرضه کیسه فریزر رولی در این راستا با ارائه محصولی با کیفیت و ارزان قیمت توانسته جایگاه خوبی در بازار به دست آورد. کیسه فریز یکی از محصولات مورد نیاز و ضروری برای هر خانه می باشد و مصرف بسیار بالایی دارد. بنابراین افراد ترجیح می دهند که کیسه فریز را در حجم زیاد از طریق این مجموعه تهیه کنند و در زمان و هزینه خود صرفه جویی بنمایند.

شرکت عرضه کیسه فریزر رولی

از انواع کیسه فریزر چه می دانید؟

از انواع کیسه فریزر چه می دانید؟ کیسه فریزر یکی از راه های حفظ سلامت و بهداشت برای نگهداری مواد غذایی در یخچال و فریزر می باشد و از نفوذ میکروب و آلودگی به داخل مواد غذایی جلوگیری کرده و باعث حفظ تازگی، عطر و طعم مواد غذایی و افزایش مدت ماندگاری آن می شود. علاوه بر بسته بندی و نگهداری مواد غذایی، این محصول کاربرد های دیگری نیز دارد.

انواع کیسه فریزر در بسته بندی های مختلف به شکل های گوناگونی می باشد، که شامل گزینه های زیر هستند از جمله:

  • کیسه فریزر رولی
  • کیسه فریزر تقویمی
  • کیسه فریزر جعبه ای

کیسه فریزر رولی برگه ها به شکل استوانه ای دور مقوا رول شده است و با باز کردن رول نی توان هر برگه از میسه فریزر را از محل پر فراژ که در انتهاب آن قرلر دارد از برگه های دیگر جدا نمود. جهت حفظ بهداشت، رول کیسه فریزر داخل یک لفاف پلاستیکی قرار داده می شود تا از نشستن گرد و غبار و آلوده شدن آن جلوگیری شود.

شکل دیگر بسته بندی، استفاده از برچسب شیرینگ است که با استفاده از حرارت روی محصول وکیوم می شود. این محصول در سایز استاندارد 25*35 سانتی متر تولید می شود و حاوی 200 عدد برگ فریزر می باشد.

کیسه فریزر جعبه ای مانند استفاده از دستمال کاغذی است هر برگه از آن را با کشیدن به سمت بالا می توان به سادگی از دیگر برگه ها جدا نمود. در هنگام جدا کردن برگه ها، دست کمترین تماس را با کیسه داشته و احتمال آلودگی به آن بسیار کم می باشد. قرار داشتن برگه ها داخل جعبه باعث محافظت از آن ها شده و باعث محافظت از آن ها در مقابل گرد و خاک و سایر عوامل محیطی می شود.

فروشندگان عمده کیسه فریزر رولی

فروشندگان عمده کیسه فریزر رولی فروشندگان عمده کیسه فریزر شیک به دو صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت می کند. خرید و فروش کیسه فریزر رولی از طریق این مجموعه در حجم های متفاوت انجام می گیرد. خرید سنگین قیمت بسیار مناسبی به همراه دارد و با قیمت مناسب محصولات خود را به بازار عرضه می نمایند.ددر همین راستا خرید از این مجموعه صرفه اقتصادی بالایی را به همراه دارد

اگر به دنبال حراجی کیسه فریزر و خرید این محصول با قیمت مناسب هستید، حتما از طریق این مرمز فروش برای خرید اقدام نمایید. شما در این روش خرید به دلیل حذف واسطه ها، مبلغی مناسب تر از قیمت بازار را خواهید پرداخت و طبیعتا از صرفه اقتصادی فراوانی بهره مند خواهید شد. جهت خرید و فروش کیسه فریزر شفاف می توانید با ما در ارتباط باشید:

2

    • سلام غفاری راد عزیز
      در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما