شرکت بازرگانی نایلون شیری

شرکت بازرگانی نایلون شیری از جمله واحد های تولیدی است که به عنوان بزرگ ترین شرکت های تولید کننده این نوع ماسک ها در زمینه تولید، توزیع و فروش محصولاتی درجه یک و منحصر به فرد، مشغول به فعالیت بوده و از این طریق، گامی مؤثر در جهت افزایش سطح رفاه خانواده قو گروه های مختلف تولیدی برداشته است. این شرکت بازرگانی، همچنین به عرضه تولیدات خود به خارج از کشور نیز پرداخته و توانسته بدین وسیله به شهرت جهانی برسد.

شرکت بازرگانی نایلون شیری

تفاوت نایلکس و نایلون در چیست؟

تفاوت نایلکس و نایلون در چیست؟

بسیاری از افراد گمان می کنند که انواع نایلون و نایلکس با هم فرقی نداشته و گاهی این دو اصطلاح را به جای یکدیگر به کار می برند در حالی که این یک باور اشتباه است و این دو محصول، تفاوت های کیفی و کمی زیادی با هم دارند که در اینجا به اختصار به هر یک از آن ها اشاره می نماییم:

  • اولین و واضح ترین وجوه افتراقی این دو محصول در ویژگی های ظاهری آن ها از جمله میزان شفاف و براق بودن آن ها می باشد به این معنی که نایلکس ها دارای شفافیت بالایی بوده، نازک تر هستند و سطحی براق دارند، این گروه از تولیدات از لحاظ وزنی نیز سبک تر می باشند مثل انواع مختلفی از که مورد استفاده قرار می گیرند.

این در حالی است که نایلون ها ضخیم تر، کدر تر و از لحاظ ضخامت، ضخیم تر می باشند، وزن آن ها نیز بیشتر از انواع نایلکس می باشد، انواع نایلون دسته دار تبلیغاتی و نایلون دسته دار فانتزی، از این قبیل به شمار می آیند.

  • وجه دیگری از تمایز که برای این دو وجود دارد نوع مواد اولیه ای آیت که جهت تولید این گروه از محصولات به کار برده می شود؛ به این معنی که در تولید انواع نایلون را از مواد پلی اتیلن سبک می سازند ولی بخش اعظم مواد اولیه نایلکس ها، پلی اتیلن سنگین بوده و فقط بخشی از آن را مواد سبک پلی اتیلنی، تشکیل می دهند.

صادرات انواع نایلون شیری

صادرات انواع نایلون شیری

با توجه به کیفیت بسیار بالایی که برای انواع نایلون های شیری وجود دارد متقاضیان بی شماری در گوشه و کنار دنیا مایل به استفاده از این نوع محصول می باشند که این امر به نوبه خود منجر به افزایش میزان صادرات این نوع محصولات صنعتی گردیده است.

این امر تا جایی پیش رفته است که سالانه حجم گسترده ای از نیاز متقاضیان در بازار های خارجی توسط شرکت تولید کننده این نوع محصول برآورده شده و بخش قابل توجهی از محصولات تولیدی آن‌ ها در اختیار متقاضیان خارجی در کشور های دور و نزدیک، قرار داده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما