خرید عمده سلفون رولی حرارتی

خرید عمده سلفون رولی حرارتی به صورت اینترنتی افزایش یافته است که این باعث شده امکان سفارش محصول در هر ساعتی از شبانه روز برای کلیه مشتریان وجود داشته باشد.

سلفون جایگاه ویژه ای در بسته بندی مواد غذایی دارد در واقع روی مواد غذایی کشیده می شود تا میکروب و حشرات نتوانند به روی مواد غذایی نفوذ پیدا کنند که این از نظر بهداشتی و سلامتی امری مهم می باشد.

خرید عمده سلفون رولی حرارتی

درباره سلفون چه می دانید؟

درباره سلفون چه می دانید؟ سلفون نوعی نایلون می باشد که حالت کشی دارد و در ساخت آن از مواد پلی پروپیلن استفاده شده است و روی مواد غذایی به منظور رعایت بهداشت کشیده می شود و در انواع مختلفی تولید می گردد که می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • سلفون صدفی: این نمونه سلفون روی مواد غذایی کشیده می شود که باید در سرد خانه ها نگهداری شوند.
  • سلفون شفاف: برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می گردد که اگر در مقابل نور خورشید قرار بگیرند به هیچ عنوان فاسد نمی شوند که می توان به ماکارونی اشاره کرد و ظاهر شفاف این نوع سلفون باعث شده شما بتوانید مواد مغذایی که با سلفون شفاف بسته بندی شده اند را مشاهده نمایید.
  • سلفون نایلون یا محافظ: این مدل سلفون پلاستیکی شفاف می باشد که قابلیت کشسانی دارد و برای بسته بندی های خوراکی های خشک مانند کشمش، انجیر، میوه های خشک و… استفاده می گردد در واقع این نوع سلفون باعث می شود رطوبت به مواد غذایی خشک نفوذ پیدا نکند.

سلفون علاوه بر بسته بندی مواد غذایی به صورت رومیزی در منازل، رستوران ها و تالار ها هم استفاده می شود که این نوع سلفون ها نسبت به سلفون هایی که برای بسته بندی استفاده می شوند ضخامت بیشتری دارند علاوه بر این سلفونی هم که روی مواد غذایی کشیده می شود با توجه به نوع مواد غذایی دارای ضخامت های مختلفی می باشد به عنوان نمونه سلفونی که برای بسته بندی حبوبات استفاده خواهد شد ضخامت بیشتری نسبت به سلفونی دارد که برای بسته بندی های میوه ها استفاده می گردد.

بررسی قیمت انواع سلفون رولی

بررسی قیمت انواع سلفون رولی بررسی قیمت سلفون ضخیم و انواع سلفون رولی حکایت از این دارد که تغییرات نرخ ارز و تورم باعث شده اند قیمت با نوساناتی همراه باشد البته نوع سلفون، نوع برند، نوع خرید و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند علاوه بر قیمت در هنگام خرید سلفون باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • به میزان چسبندگی آن توجه کنید چون هر چه چسبندگی سلفون بیشتر باشد هوا به داخل بسته بندی نفوذ پیدا نمی کند.
  • انعطاف پذیری آن را در نظر بگیرید.
  • به لخت بودن، نرم بودن و لطیف بودن آن توجه کنید.
  • صخامت سلفون را با توجه به نوع مواد غذایی که می خواهید آن را بسته بندی کنید انتخاب نمایید.
  • با توجه به نوع نیاز خود سلفون متری و سلفون حرارتی را تهیه نمایید.
1

  1. من میخاستم از سایتتون خرید عمده داشته باشم، ممنون میشم لیست قیمت ها رو برام ارسال بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما