تولید انواع سلفون مخصوص بسته بندی خشکبار

سلفون خشکبار برای انواع خشکبار مانند حبوبات و آجیل تولید شده و در سایز های مختلف برای بسته بندی این اقلام به کار می رود. خشکبار از جمله موادی هستند که نیاز به نگهداری خاصی دارند و از این رو از مواد مناسب مانند سلفون برای بسته بندی آنها استفاده کرد. سلفون دسته ای از مواد پلی اتیلنی یا پلاستیکی هستند که به کمک ماشین ها و دستگاه های مخصوص تولید شده و گزینه مناسبی برای محافظت از این مواد به شمار می روند.

تولید انواع سلفون مخصوص بسته بندی خشکبار

چه سلفونی برای بسته بندی خشکبار خوب است؟

چه سلفونی برای بسته بندی خشکبار خوب است؟ سلفون به گروهی از موادی گفته می شود که ماده اولیه جهت ساخت آنها پلی اتیلن که از مشتقات نفتی است می باشد. از آن جا که مواد غذایی و خشکبار نیاز به نگهداری در شرایط خاصی دارند و در معرض نور خورشید و نفوذ حشرات نباید قرار گیرند بنابراین به کمک بسته یندی مناسب با سلفون می توان آنها از هر گونه میکروب و قارچ به دور نگهداشت و محافظت نمود.

سلفون ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • سلفون صدفی در زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که محصول مورد نظر نیاز به سرما داشته باشد و از این رو از این نوع سلفون استفاده می شود.
  • سلفون شفاف که به خوبی در زمان بسته بندی خشکبار داخل آن قابل مشاهده می باشد.
  • سلفون متالایز نوعی سلفون آلومینیومی و براق می باشد که ممکن است به صورت پنجره دار باشد که محتویات داخل آن قابل مشاهده باشد. این نوع بسته بندی مناسب خشکبار می باشد اما در مقایسه با دیگر مدل های سلفون قیمت بیشتری دارد.
  • سلفون نایلون که در ضخامت های مختلف تولید می شود.

هر کدام از انواع سلفون نام برده شده کاربرد خاص خود را دارد و البته قیمت تولید آن نیز متنوع است. هر نوع خشکبار در زمان بسته بندی لازم است تا سلفون مناسب برای آن انتخاب شود. تقسیم بندی دیگری نیز از جهت شکل سلفون وجود دارد که سلفون رولی نمونه ای از آن می باشد که سلفون به شکل رول شده بوده و در دستگاه قرار گیرد و به عنوان روکش مورد استفاده قرار می گیرند.

عرضه مستقیم سلفون خشکبار

عرضه مستقیم سلفون خشکبار طبق مطالب بیان شده در قسمت های قبلی از سلفون با اهداف مختلفی استفاده می شود که نوعی از کاربرد آن را سلفون بسته بندی خشکبار به خود اختصاص می دهد. از این رو عرضه مستقیم انواع سلفون اعم از شفاف، صدفی، متالایز و نایلون برای خشکبار در مقادیر مختلف صورت می گیرد، به این ترتیب مراکز و کارخانجاتی که به نوعی نیاز به بسته بندی خشکبار دارند می توانند آن را از مرکز عرضه مستقیم با قیمت مناسب خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما