توزیع کنندگان سلفون یکرو رولی

توزیع کنندگان نایلون حبابدار متالایز و سلفون رولی یکرو انواع سایز های محصول را با بهترین کیفیت روانه بازار ها می کنند به همین دلیل توانسته اند کاملا پاسخگویی نیاز مشتریان باشند.

سلفون برای بسته بندی ایده آل محصول در صنایع مختلفی استفاده می شود و می تواند در برابر رطوبت، گرد و غبار و گرما به خوبی از محصول داخل بسته بندی محافظت کند علاوه بر این بسیار شفاف می باشد به طوری که محصول داخل بسته بندی به خوبی دیده می شود.

توزیع کنندگان سلفون یکرو رولی

با انواع سلفون سرچسب دار آشنا شوید

با انواع سلفون سرچسب دار آشنا شوید انواع نایلون حبابدار متری و سلفون سر چسب دار شامل گزینه های زیر می شوند:

  • سلفون سر چسب دار شفاف پشت صدفی یا تمام صدفی
  • سلفون لب چسب تمام شفاف
  • سلفون سرچسب دار یا لب چسب پشت متالایز یا تمام متالایز

سلفون لب چسب دار دارای جنس BOPP می باشد که در سایز های مختلف و ضخامت بین 30 و 40 میکرون تولید می شود که کاربرد های عمومی آن افزایش یافته است که می توانید برای بسته بندی خشکبار و ادویه جات، کتاب و نوشت افزار، بسته بندی CD و DVD، انواع زیورآلات، پوشاک و منسوجات و…. از این نوع سلفون استفاده نمایید.

امکان چاپ طرح های مختلف روی سلفون های لب چسب دار وجود دارد که این کار به وسیله دستگاه های پیشرفته چاپ تمام اتوماتیک انجام می شود و همین باعث شده طرفداران و خریداران این نوع سلفون افزایش یابد ویژگی های منحصر به فرد سلفون لب چسب باعث شده خرید آن بازار داغی داشته باشد به عنوان نمونه کیفیت بالایی دارد و با باز و بسته شدن سلفون به هیچ عنوان چسب خاصیت چسبندگی خود را از دست نمی دهد.

شفافیت بالایی دارد که این باعث شده محصول داخل بسته بندی به خوبی دیده شود و مشتری بتواند بهترین خرید را داشته باشد علی الخصوص اگر کالا لوکس باشد که می تواند بسته بندی زیبایی ایجاد نماید با این که برای بسته بندی کالاهای سنگین استفاده نمی شود ولی به هیچ عنوان دچار پارگی، سوراخ و ترک نمی گردد.

راهنمای خرید انواع سلفون رولی

راهنمای خرید انواع سلفون رولی برای خرید انواع سلفون یکرو رولی باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • برای اطمینان از کیفیت، با استحکام و بهداشتی بودن سلفون توصیه می شود به سراغ برند های معتبر بروید.
  • ضخامت و سایز سلفون مورد نظر خود را می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

سلفون رولی بر خلاف سلفون چسب دار برای بسته بندی محصولات سنگین و سبک مختلفی استفاده می شود و در ضخامت های نازک و ضخیم متنوعی تولید خواهد شد به همین دلیل خرید پر رونقی پیدا کرده است در حالی که سلفون لب چسب دار برای بسته بندی محصولات سبک وزن استفاده می گردد و شما می توانید مطابق با نیاز خود نمونه های مختلف سلفون را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما