بررسی قیمت سلفون پشت چسبدار

قیمت سلفون پشت چسبدار بستگی به عوامل مختلفی دارد به صورتی که هر چه نرخ ارز کشور بالا تر رود قیمت نهایی محصول نیز بیشتر می شود چرا که مواد سازنده این سلفون ها و نایلون حبابدار رنگی بر اثر نوسانات بازار دچار تغییر قیمت می شوند هم چنین کیفیت، ابعاد، نحوه خرید و فروش و میزان سفارشات نیز از عوامل موثر دیگر محسوب می شوند حال اگر شما به طور مستقیم و از درب کارخانه محصول مورد نظر خود را به طور عمده تهیه کنید قیمت آن کاهش می یابد.

بررسی قیمت سلفون پشت چسبدار

سلفون چه کاربردی دارد؟

سلفون چه کاربردی دارد؟ سلفون و نایلون حبابدار ضربه گیر از جمله پر کاربرد ترین و بهترین نمونه از تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی محصولات مختلف می باشد که از مواد اولیه پلی اتیلن نو و طی فرآیند خاصی تشکیل شده است که در انواع مختلفی چون؛ پشت چسبدار، رولی، استرچ و… تولید می گردد، سلفون از آن جایی که بسیار شفاف و بی رنگ است و خاصیت انعطاف پذیری خوبی دارد برای بسته بندی انواع مواد غذایی، لوازم خانگی، خودرو سازی، تولیدی نان فانتزی، کیف و کفش و… استفاده می شود زیرا از نفوذ سایر آلودگی ها و میکروب ها به داخل جلوگیری می کند و سبب نو و تازه ماندن محصول می گردد.

یکی از انواع سلفون های بسیار پر مصرف، سلفون پشت چسبدار می باشد که یک طرف آن چسب دار و طرف دیگر آن بدون چسب است و به خوبی روی سطوح مختلف را پوشش می دهد تا آسیبی به آن وارد نشود و در انواع ساده و رنگی با قابلیت چاپ پذیری بالا وجود دارد از این سلفون در صنایع مختلف بسیار استفاده می کنند که یکی از آن ها به عنوان سلفون مبل می باشد.

در بسیاری از مراکز فروش لوازم خانگی برای آن که سطح لوازم مانند یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، مبلمان و… در اثر تابش مستقیم نور خورشید یا آسیب های احتمالی خراشیده، زنگ زده یا رنگ پریده نشوند از سلفون پشت چسبدار استفاده می کنند به همین دلیل به سلفون ضربه گیر مشهور است.

وسایلی که با سلفون پشت چسبدار بسته بندی می شوند در واقع نشان دهنده آکبند بودن آن ها است و تا زمان مصرف توسط خریدار باز نمی شوند که مشتری اطمینان حاصل می کند جنس خریداری شده کاملا استاندارد و نو است این سلفون برای محافظت شیشه، نئوپان، پارکت چوبی و… نیز کاربرد دارد.

تولیدکنندگان سلفون پشت چسبدار

تولیدکنندگان سلفون پشت چسبدار شرکت های تولید کننده زیادی در زمینه تولید سلفون پشت چسبدار با استفاده از بهترین مواد اولیه و مجهز ترین دستگاه های روز دنیا فعالیت گسترده ای دارند و در این زمینه کادری مجرب و ماهر را برگزیده اند تا با ارائه محصولات باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب بتوانند علاوه بر رفع نیاز های داخلی بخشی از آن را صادر کنند.

این تولید کنندگان هم چنین توانسته اند طرح های مورد درخواست مشتریان را روی سلفون چاپ کنند از این رو محبوبیت خاصی در بین صنایع بسته بندی پیدا کرده اند و جزء برترین تولید کنندگان شناخته می شوند که روش های کاملا سریع و به صرفه را نیز برای توزیع تولیدات خود انتخاب نموده اند به صورتی که انواع سلفون را به صورت اینترنتی و از طریق سایت ما به فروش می رسانند.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما