بررسی بازار سلفون حرارتی مات

سلفون حرارتی مات محصولی تولید شده از مشتقات پلی اتیلنی و پلاستیکی است که تا به امروز در مکان های مختلف با آن روبرو شده اید؛ عموما از سلفون های حرارتی برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود تا از این طریق، از عبور عوامل آلوده کننده، میکروب ها، گرد و غبار و رطوبت به درون مواد غذایی جلوگیری شود و آنها برای مدت زمان بیشتری بهداشتی، سالم و قابل استفاده باشند، همین کاربرد است که باعث می شود بازار سلفون حرارتی مات تب و تاب بیشتری پیدا کند.

بررسی بازار سلفون حرارتی مات

صفر تا صد انواع سلفون را بدانید

صفر تا صد انواع سلفون را بدانید سلفون ها نوع خاصی از نایلون های پلاستیکی هستند با این تفاوت که قابلیت کشسانی بیشتری دارند؛ این دسته از محصولات بر پایه PVC و یا پلی اولفین تولید می شوند و دارای دو دسته بندی مجزای دیگر نیز می باشند. بهداشت بالای این محصولات موجب می شود تا در بسته بندی مستقیم مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و هر محصول حساسی مورد استفاده قرار گرفته شوند.

انواع سلفون های حرارتی مات و همینطور نمونه های روشن آن در دمای بیش از 20 درجه جمع می شوند و به یکدیگر می چسبند که این خود حالتی مشابه وکیوم شدن را به وجود می آورد و موجب محافظت گازی از مواد نیز می گردد، به همین علت است که این دسته از سلفون ها را حرارتی می نامند.
گفتنی است که سلفون ها فقط در بسته بندی به کار گرفته نمی شوند، بلکه جنبه تبلیغاتی نیز دارند و می توان اشکال و نوشته های مختلفی را نیز بر روی آنها چاپ نمود، به همین علت است که شاهد حضور بسته هایی با روکش سلفونی در فروشگاه ها هستیم.

فروش مستقیم انواع سلفون حرارتی مات

فروش مستقیم انواع سلفون حرارتی مات فروش سلفون حرارتی درجه یک عموما به شکل رولی و عمده انجام می پذیرد، هرچند خریداران می توانند با افزایش تعداد خریدهای خود، باز هم شرایط را بهتر کنند و با پرداخت هزینه هایی بسیار کمتر، مقدار بیشتری از سلفون های مرغوب را در اختیار خود گیرند؛ محصولات عرضه شده به روش عمده عبارت هستند از:

  • سلفون حرارتی طرح دار
  • سلفون حرارتی قابل چاپ
  • سلفون های حرارتی POF و…

عرضه تمامی این کالاها به بازار، مستقیم و بی واسطه است، به همین علت است که سلفون های مد نظر از قیمت های کمتری برخوردار هستند و مشتری می تواند با پرداخت حداقل قیمت های بازار، نیازهای خود را رفع کند. شایان ذکر است که برخی از شرکت ها و کارخانجات از جمله شرکت های مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی اهمیت زیادی به خرید ارزان قیمت سلفون ها می دهند، چون از مواد اصلی مورد نیاز آنها است و کاهش هزینه های خرید آن، بهره اقتصادی بالایی را برایشان به وجود می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما